Todos estes escritores receberam o Nobel da Literatura:
Em 1938.
Respetivamente em 1909, 1957 e 1962.
Respetivamente em 2006 e 2007.
Destes livros acho que não li o de Steinbeck e não li, de certeza, o de Doris Lessing. Mas devia... :) São todos escritores que aprecio.
Um ano numa Feira do Livro, teria eu uns 12 ou 13 anos, o meu pai comprou-me Vento do oriente, vento do ocidente, de Pearl Buck. Adorei o livro e durante alguns anos li tudo o que já estava traduzido e o que ia saindo de sua autoria.
São todos giros!
ResponderEliminarGosto muito da Pearl Buck. Tenho vários livros dela, embora não os tenha lido todos.
Bom sábado! Por aqui brilha o sol, embora com frio:)
São todos giros! Refiro-me aos marcadores!
ResponderEliminarBom dia, Isabel!
ResponderEliminarGiros os marcadores.
ResponderEliminarPara mim Camus é " O máis " Se tiver que me ir com um livro, irme- ía com O Estrangeiro. Li em francês e depois em galego.Mesmo leram os alunos, mas nem todos gostaram...Talvez eram muito jovens.
Abraço
Luisa
Eu também li O estrangeiro muito jovem e gostei. Mas depois voltei a lê-lo e apreciei-o mais.
ResponderEliminarBom domingo!
Eu tamén me quedaría con Camus. Non recordo a que idade o lin, pero non o apreciei. Despois foi lectura obrigatoria, xa na Universidade, na materia de Francés; e daquela (como dis) xa entendín máis esa indiferencia por todo o da vida, do protagonista.
ResponderEliminarEn castelán o libro de Pearl S. Buck titúlase "Viento del este, viento del oeste". Foi o primeiro libro que lle regalei eu a miña irmá (3 anos maior ca min), á volta dos meus primeiros campamentos. Eu era unha nena e non sabía moi ben que escoller en aquela librería; pero acertei. Á mimá, grande lectora dende moi pequena, encantoulle.
Encantoume a entrada, Manuela.
Apertas
Dos escritores que coloquei, o que hoje leio é Pamuk. Mas ainda não li Uma estranheza em mim e só o farei para o ano. :)
ResponderEliminarBoa semana!