Eu tamén gosto inmenso desta pintura, que xunto coa de Giovanna Tornabuoni e a de Catalina de Aragón están entre as miñas preferidas do Thyssen. SE ben a primeira vez que visitei o Museo, alá polo ano 1992, a que me impresionou foi o díptico da Anunciación de Van Eyk, que sigo recordando como o primeiro día.
Também gosto do retrato de Giovanna Tornabuoni de Ghirlandaio. Já não me lembrava do retrato de Catarina de Aragão, mas fui pesquisá-lo na net. É lindo! E gosto muito de «Santa Catarina de Alexandría» de Caravaggio. Quando vou ver uma exposição ao Thyssen dou uma voltinha para ver dois ou rês quadros. Abraço.
Bonito.
ResponderEliminarBFS
Bom fim de semana!
ResponderEliminarEu tamén gosto inmenso desta pintura, que xunto coa de Giovanna Tornabuoni e a de Catalina de Aragón están entre as miñas preferidas do Thyssen.
ResponderEliminarSE ben a primeira vez que visitei o Museo, alá polo ano 1992, a que me impresionou foi o díptico da Anunciación de Van Eyk, que sigo recordando como o primeiro día.
Unha aperta.
Também gosto do retrato de Giovanna Tornabuoni de Ghirlandaio. Já não me lembrava do retrato de Catarina de Aragão, mas fui pesquisá-lo na net. É lindo!
ResponderEliminarE gosto muito de «Santa Catarina de Alexandría» de Caravaggio. Quando vou ver uma exposição ao Thyssen dou uma voltinha para ver dois ou rês quadros.
Abraço.