Prosimetron

Prosimetron

sábado, 25 de abril de 2020

Liberdade


7 comentários:

APS disse...

Virei a geminar, mais tarde, porque também recebi o vídeo..:-)
Bom 25!

MR disse...

Vi ontem num canal de tv.
Bom 25 de Abril!

Justa disse...

Eu (sen ter visitado hoxe o voso blogue) puxen no meu o mesmo vídeo.

Estaremos nas ventanas e recordarei que vós, alá tan lonxe e tan preto, cantaredes a unha.... e sentiremos dalgunha maneira (nestas circunstancias tan semellantes) algo moi parecido.

Apertas dende o confinamento.

bea disse...

Só pode ser beleza o que produz o meu coro preferido cantando a Poeta do meu coração no Dia da Liberdade. Sempre.

MR disse...

Justa,
Este é outro vídeo. É sobre um poema da Sophia de Mello Breyner Andresen.
Já lá fui e fizeste ua entrada *****. Obrigada.

Bea,
A Liberdade é o mais importante, sem ela nada se faz.

Bom domingo para as duas.

Justa disse...

MR, non abrira o video pensando que era o mesmo. Hoxe o vi; unha delicia.

Unha aperta de domingo.

MR disse...

Eu percebi. :)
Boa semana!